Welcome kalıpları & Renk kod planları

on 6/26/2012
Hepinize  günaydın :) uykulu uykulu yazı yazıyorum saçmalarsam mazur görün =D
Neyse bence direk konuya girelim .




şimdi , bunlar welcome kalıpları , hani tablolara hoşgeldiniz vb.yazılar yazdığınız kutular. bunları istediğiniz gibi renklendirip kullanabilirsiniz. 
bunlarda renk kodları .

yukarıda gördüğünüz renkler , ve üzerindeki yazan şey de , renklerin kodları. renkler çok hoşuma gittiği için paylaştım , bunlar benim yapımım değil ama isterseniz bende devamını paylaşabilirim =)
Nasıl kullanacağınızı bilmiyorsanız yorum atın yeter.

Beyza

2 yorum:

Adsız dedi ki...

nasıl kullanacağımı bilmiyorum tatlım :S aslında çook güzel şeyler paylaşıyorsun fakat ben hiçbirini nasıl kullanacağımı bilmiyorum :(( eğer zahmet olmassa bana bu blogda paylaştığın herşeyi nasıl kullanacağımı bir yazıyla anlatsan diyorum :)) png filanda nedir ne değildir bir sözlük hazırlarsan güzel olur :) biliyorum zahmetli bir iş ama blogunu bugün keşfettim ve cidden çok beğendim :)) bana yardım edersen çok sevinirim tatlım :)) teşşekkrler :))

Stardollful Girl dedi ki...

teşekkürler

Yorum Gönder